طرز خرید ارز دیجیتال Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

در صفحه ثبت‌نام بایننس، فرم ثبت‌نام را با ایمیل و گذرواژه انتخابی خود پر کنید.

اگر در هنگام تریدکردن با مشکل یا سؤالی مواجه شدید می‌توانید از طریق بخش پرسش و پاسخ سایت ارزدیجیتال (استک) سؤالات خود را از کاربران حرفه‌ای بپرسید.

ابتدا سطح علمی خودرا ارتقاء دهید و در شروع کار از محیط آزمایشی استفاده کنید پس از کسب تجربه در محیط دمو با مبالغ کم وارد معاملات اصلی شوید

نابودی اقتصاد جهان با پول‌های دولتی: ابرتورم روم باستان و شباهت آن به امروز

هدف تمام کسانی که وارد بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، فارغ از نوع فعالیت‌شان، کسب سود از بازار است. برای اینکه بتوانید به صورت مستمر در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید باید اطلاعات خود را بالا برده و دانش لازم را در این زمینه کسب کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانید امیدوار باشید که در تمام روزهای بازار به سودهای خوبی برسید.

سلام آیا یک نفر میتونه چند اکانت در بایننس داشته باشه ؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

ثبت نام و احراز هویت در تمام صرافی‌های ایرانی تقریبا یکسان است.

تا اینجا شما با نحوه خرید یا فروش ارز دیجیتال با نوبیتکس آشنا شده‌اید. در این مرحله می‌خواهیم نحوه ساخت کیف پول نوبیتکسی را نیز به شما معرفی کنیم. با مشخص نمودن کیف پول برای هر ارز، یک آدرس به آن اختصاص داده می‌شود. حال می‌توانید از این آدرس، برای انتقال موجودی به آدرس کیف پول‌های دیگر در هر کجای دنیا استفاده نمایید.

پس در اولین قدم سعی کنید با توجه به هدف و میزان سرمایه‌ی خود یکی از انواع کیف پول‌ها را انتخاب کنید.

انتقال ارز دیجیتال خریداری شده (معمولا تتر) به یک صرافی خارجی

مارکت‌های آلت کوین‌ها: در این مارکت امکان معامله ارزهای دیجیتال با اتریوم، ریپل و ترون وجود دارد.

این نکته را هم باید اضافه کنیم که برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نیاز به حضور فیزیکی در هیچ مکانی را ندارید و همانند ماهیت آنچه خرید و فروش می‌کنید، فعالیت شما نیز وابسته به اینترنت و دنیای دیجیتال است.

اگر ساکن ایران هستید، خرید مستقیم بیت کوین با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

پیشنهاد می‌شود از گزینه طرز خرید ارز دیجیتال دوم استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد.

Report this wiki page